Apr 26, 2011

Jurong Bird Park

Another family outing to Jurong Bird Park.

シンガポールのバードパークへ家族で出かけてきました。

There were so many different kind of birds there. It was really awesome!

たくさんの種類の鳥達が、私達を出迎えてくれて、子供達も楽しんでおりました。


There were really good bird shows also.

鳥や動物達のショーもすばらしく、みんなで楽しみました。

At the bird park, there was a bird sanctuary and we get to feed the bird. What was so cool was that when we started holding up the bird food, these pretty birds come really close to us. Some of them are on our shoulders and arms eating food.

パーク内に、バードサンクチュアリがあり、この中では南国の美しい鳥達に餌をあげることができ、餌を持ってじっとしていると、たくさんの鳥がとても近くまで寄ってくるのです!鳥達が、腕や肩に乗ってきて、間近で鳥達と触れ合うことができました!!

Kids were scared first (especially JuJu and Noah) but they started get used to it. Ellie LOVED having birdies on her arms.

子供達は最初、怖がってはいたものの、徐々に慣れてきたようで、エリは積極的に鳥を探して餌をあげておりました。

Julia tried it but her face was pretty serious the whole entire time.

一方ジュリアは、とりあえず鳥さんを腕に(というよりカップに)乗せて見たものの、かなり緊張気味…。

Noah never let birdies come onto his arms. He just watched birdie on Mommy.

ノアはというと、鳥を腕に乗せること自体嫌がり、エリの手を離しませんでした。

We had a fun time at the bird park!!

あいにく、お目当てだった子供用水遊びエリアは、工事中のため閉まっていたのですが、それでも十分楽しんできました!

No comments: