Apr 7, 2011

Singapore Science Center

Wonderful Mecham family invited us to go to Singapore Science Center.

Mike was busy so it was an adventure with just me and kids.

シンガポールサイエンスセンターに行ってきました。

こちらで出会ったMechamファミリーと一緒です。マイケルは忙しくしていたので、マミーと子供たちだけのアドベンチャーです。

There were so many displays and shows for little kids and girls had a lot of fun.

子供向け科学実験や展示物があふれていて、とにかく楽しく回ってきました。エリは、手当たりしだいすべてトライ。ジュリアも負けずに遊んでました。

Noah wasn't sure what they were, but he was having fun trying everything out anyways.

ノアにはちょっと難しいものばかりだったけど、それでも姉達の見よう見まね、とりあえず手当たりしだいボタン押しまくり…。楽しんでました。

There was a water park for kids too. They were having so much fun especially with water.

中には、子供向けのウォーターパークもあり、もちろん水を使った科学実験ディスプレイも充実。とてもすばらしい施設で、滞在中にもう一度来ようと思いました。(結局いけなかったけど…)

No comments: