Apr 14, 2011

Singapore Sight Seeing

Since we are in Singapore, we decided that we need to hit the famous touristy places in this town/country.

せっかくシンガポールに来ているので、シンガポール観光に出向いてみました。

We took MRT train to see Merlion at Fullerton Place.

MRTと呼ばれるメトロに乗って、フラートン駅で下車。滞在中のオーチャードからは、そんなにかからず到着です。

Then, we got on the river cruise. It was a very hot day so it was nice to get on the river and feel the little breeze.

リバークルーズです。とても暑い日だったのですが、水上に出ると心地よい風がふいており、とても気持ちよくクルーズを楽しめました。

When we visited, the real big Merlion was turned into a part of hotel room. So, we got to see the room and we were even closer to the big Merlion. I thought that was really cool!

ちょうどこの時、本物のマーライオンは、ホテルになっており、ホテルのお部屋を見せていただくことができました。実際のマーライオンの顔付近まで階段で登ることができたので、より近くで見れました!とっても感激です!!

No comments: