Apr 19, 2011

Singapore Zoo with Daddy

Singapore Zoo was so awesome that girls decided they need to take Daddy there too. So, here we are again at Singapore Zoo and this time with Daddy.

シンガポール動物園がとてもすばらしかったので、ガールズが「ダディを連れて行く!」というわけで、シンガポール動物園 withダディです。

This time, Daddy is the camera person and we have better picture of animals.

今回はダディのカメラで、動物達のいい写真が撮れました。

We watched elephant show! It was really cool to see elephants doing many tricks!!

ソウのショーも見てきました。たくさんのゾウさん達が、色々なトリックをしてくれて、とても楽しいショーでした。

We got to feed the giraffs too! It was really exciting for Ellie to hold carrot sticks and let giraffe eat off of her hand. JuJu was a little too scared, but she tried with the help from her sister and Mommy.

キリンさんに、餌をあげました。エリは、ちょっとおっかなびっくりしながらも、しっかりニンジンをキリンにあげることができました。ジュリアは、最初は怖がっていたのですが、エリとマミーに手伝ってもらって、ようやく餌をあげることができました。

Noah didn't even get close to the giraffes at all. So, Mommy had to hold him to get picture taken.

ノアは怖すぎて、近寄れませんでした…。

With Zebras.

シマウマと、一緒に記念撮影。

With big snake! It was way bigger than anyone!!

ニシキヘビと撮影。

Since Ellie was a cheetah on her school performance, she was really excited to see the real cheetah. Unfortunately it was their nap time and we only got to see them from the glass, it was good enough for her.

エリは、1月に幼稚園の子供会でチーター役を演じました。という経緯もあり、エリは本物のチーターに大興奮。どうやらお昼寝の時間だったらしく、ガラス越しに寝ている姿しか見れませんでしたが、エリにとっては十分でした。

Inside of the zoo, there was a water splashing area for little kids. This time, it was open (last time we were there, it was closed...) So, kids quickly changed into swim suits and went playing. They were having so much fun there and it was nice for us to rest a little and watch them play.

動物園の中に、子供用の水遊び広場があり、子供達は水着に着替えて早速遊びに出かけていきました。(前に来たときはしまっていたのですが、今回は開いていて子供達はさらに大喜び!)めいっぱい遊んでくれているあいだ、大人は木陰で憩いのひと時をすごさせていただきました。この写真は、かなり遠くからズームで撮ってます。

We played so hard all day long, so kids were tired by the time we were about to leave. This is Julia throwing a fit but basically saying "I am too tired to do anything!"

一日みっちり遊んだので、帰るころにはみんな疲れ果てており、ご機嫌も斜め。

At this point, she does not use words, but it is obvious what she is trying to tell us.
"I am not walking anymore."
"You need to carry me."

こちらは、じゅじゅの無言の訴え。
「もう歩きたくない!」 「だっこ~!!」


As we are walking out of the gate, we got to have a family picture taken with the pretty birdies. Ellie got to hold the bird. She was so happy!

帰り際に動物園のゲートで、鳥さんと一緒に家族写真を撮っていただきました。

Oh, did you notice we were missing someone? Well, this is why we were missing Noah.

はい、家族写真一人足りません。理由はこちら。

We had so much fun at the zoo!

家族でとても楽しい一日を過ごしました!

No comments: