Apr 6, 2011

Easter Egghunt

We went to the playgroup Easter Egghunt. We usually go to the primary activity egghunt, but because of the earthquake, we were not in Tokyo and not able to attend and kids were really sad about it. It was really good that we got to do an egghunt here in Singapore.

イースターエッグハント。

毎年プライマリーで開催されるエッグハントに参加しているのですが、今年は震災の為、家族で海外退避。というわけで、参加できないかな、と思っていたのですが、ここシンガポールで参加することができました!こともたちはハッピーです。

First, kids had craft time.

まずは、クラフトタイム。塗り絵、たまご染め等、クラフトステーションがたくさんあり、子供たちは大満足!

Then, Egghunt! Kids really enjoyed hunting for eggs. Noah was having a tough time finding one because older kids gets them before he does, but he was able to get 1 or 2. Ellie got a lot so she was sharing with Noah. Good girl!

そして、エッグハント。みんなで一斉にスタートだったので、2歳のノアはなかなかタマゴをゲットすることができず、苦戦しておりました。でも、2個ぐらい見つけたかな。5歳のエリはたくさん拾っていたので、ノアとシェアしてくれました!





No comments: