Feb 7, 2008

Ellie's Photo Shoot

Ellie had a photo shoot today. You might have noticed that Ellie does modeling. Today's shoot was for a magazine. Ellie did the modeling for the same magazine when she was 6 months and they wanted Ellie to be a model again for them.
本日、エリのモデルのお仕事で逗子まで行きました。(遠かった・・・。)急なお仕事のお話だったので、ジュリアも一緒にいきました。このクライアントさんはエリが6ヶ月の時にもお仕事をしたことがあり、また声をかけていただきました。 今回は、ベビー雑誌でのお洋服の紹介です。

This is Ellie's first time getting her hair trimmed at modeling job (since she just started having hair.)
エリ、撮影の前にヘアメイクさんに髪の毛を直していただいております。前髪を整えてもらいました。


"I got my hair done and I'm ready for my closeups!"
前髪をきれいにしてもらいました。撮影の合間にプーさんと一緒です。



雑誌は来月発売なので、楽しみにしています。

1 comment:

The Harpers said...

Ellie is too cute!!!! What a superstar.