Mar 17, 2010

KidZania

Ellie had a school field trip to KidZania. This was Ellie's first trip there. She didn't know what it was but she was all excited to go on the field trip with her school friends.

エリの幼稚園のお友達と、キッザニアに行ってまいりました。エリにとっては初だったので、何なのかはいまいちよく分かっていないながらも、幼稚園のお友達とお出かけとあり、大興奮!

It was somewhat crowded. There were several other school there (just like us) but I think Ellie got to do a lot of activities.

平日だったのですが、適度に混んでました。でも、結構な数のアトラクションこなせたので、まずまずだったと思います。

This is Ellie being a cook. She made donuts. They looked pretty tasty (she ate them all so I didn't get to taste any. I'm sure it was good.)

仲良しのお友達と一緒に、ABCスタジオのシェフに挑戦。この日はドーナッツを作りました。
Ellie being a midwife taking care of new-born baby. Ellie just gave a bath to the baby.

病院の新生児室の看護士さんにもなりました。沐浴を行い、タオルで体を拭いてあげました。
And this is Ellie working at the ice cream shop. Her ice cream shaped a little sad but it sure was tasty!

そして、ソフトクリームショップの店員さん。形はいびつですが、とてもおいしいソフトクリームでした。
Ellie also got to ride a bus, rented a mobile phone, became a cheer leader, make up artist, etc. She had a blast time there and it was a fun school field trip.

その他にも、はとバスに乗ったり、携帯電話ショップのお客になったり、チアリーダーになったりと、かなり色々楽しんでおりました。初めてではあったものの、よっぽど楽しかったのか、遊びまくって帰りの車では爆睡状態でした。

No comments: