Oct 30, 2010

Halloween 2010

Halloween Party!

ハロウィンです。

Typhoon screwed up our Halloween a lot this year. We were going to have neighborhood Halloween trick or treating, but it was canceled because of the rain. We were also supposed to have a Trunk-Or-Treating, but the plan got chanced. Instead of Truck-Or-Treating, we had a party inside of the building.

今年のハロウィンは台風に阻まれまくりました。近所のトリックオアトリートも雨でキャンセル。トランク・オア・トリーティングも、結局屋内イベントに変更されてしまいました。でも、子供たちは楽しんだ様子です。

This year, Ellie was a snowflake princess. Julia being a butterfly, then Noah was a 102th dalmatian. Noah was a little cute puppy!

今年のハロウィン、エリは雪の妖精、ジュリアはちょうちょ、そしてノアは102匹目のダルメシアン(101匹さんちゃんです)になりました。ノアはなかなかかわいいダルメシアンになってくれてました。
Ellie's school friend came to the party too!

エリの幼稚園のお友達もきてくれて、とても楽しいパーティーになりました。
They got so many candies. They had a lot of fun!

アクティビティーも楽しかった様子です。おまけにとてつもない量のキャンディーを獲得。今年も楽しい(キャンディー漬けの)ハロウィンになってました。

Instead of decorating our car trunk, we had a door to decorate. So, this is our door!

ちなみに、こちらがストウカー家のデコレーションです。なかなか楽しくデコりました。

No comments: