Oct 23, 2010

Palette Undokai

Palette Undokai (Sports Fest). This year, everyone was able to participate except for Daddy! He was gone for Singapore!!! So, Mommy had to do all the parent/child race...

パレットの運動会です。今年はダディがシンガポールに行っていたため参加できず…。親子種目は全てマミーががんばりました!!
This is Ellie and Mommy throuing balls in a basket.

こちらは、親子種目玉入れです。
This is Noah's treasure hunt. Noah was supposed to find a treasure from ball pool, but he was too interested in balls and didn't care about his treasure...

ノアの宝探し親子競技。ボールプールから宝物を探すのですが、ノアはボールが気に入ってしまい、宝物はおもいっきり無視してました…。
This is Ellie's dance. She did a great job!

エリのリズム体操。しっかりリズムにのって踊れました!
Even though Daddy was not there, kids had a fun time.

ダディがいなくて残念でしたが、でも、みんながんばりました。

No comments: