Apr 2, 2008

Hanami picnic

Today we were invited to a Hanami party with our firiends in Yokohama, but it started to rain in Yokohama before noon and the party got canceled. Since we had all of our lunch packed, we headed out after church to do our own family Hanami picnic.

今日はお友達のお誘いでお花見に横浜に行く予定だったのですが、雨でキャンセルになってしまったため予定を変更して、新宿御苑にお花見ピクニックに行ってきました。さすがに新宿御苑だけあって、混んでました。でも、桜の下ではなかったけど景色のいいちょっとしたスポットを見つけてそこでお弁当を広げてピクニック。なかなかステキな家族でのひと時を過ごしました。

The park was beautiful with full blossoms one the Sakura trees. It was really gorgeous.

新宿御苑は桜が満開で、どこもかしこもとってもきれいでした。
Mommy and Julia

Ellie had a lot of fun running around the park. Julia tried to run. Julia was rolling around on the grass.

エリは公園内を駆け回っておりました。ジュリアは芝生の上でのゴロゴロがお気に入りでした。

1 comment:

Anonymous said...

お宅の姫達はかわいすぎるぅ〜!!