Apr 14, 2008

Model Ellie

I just noticed that one picture of Ellie's photo shoot the other day is up on their web site now. She did about 4-5 shoots, but I see only one so far. (scroll down and you'll see Ellie)

http://www.baby-rose.jp/bfbrand/babynay-2008ss.html

今日気づいたのですが、先日のエリの撮影の写真がWebサイトにアップされていました。全部で5カットぐらいあったのですが、徐々に出てくるのかな、と思ってます。とりあえず1カットだけ見つけました。(下のほうにエリがいます。)

2 comments:

Anonymous said...

she is so cute model ! the clothes she puts on are cute, too. i love it. this shop is only for baby?? i didn't know that.
いやーん、エリりんめちゃくちゃカワイイ☆そしてここのお店の服もどれもカワイイね♪baby向けかしら?今度買ってみよう!

Stocker Family said...

>kahoinさま
Thanks so much! Your Pon-chan is even cuter when she smiles.
お洋服、かわいいよね。今回ここのクライアントさんは2回目で前は9ヶ月ぐらいのときにベビー服を着たんだけど、それもかわいかった。(服がね。愛理はそのときむっつりで笑ってくれなくて…)