Jan 29, 2009

Quick Trip to Utah

We made a quick trip to Utah. It was for Mike and Noah, but girls had a lot of fun with their cousins and aunties.

突然で、更に短期間ですが、マイケルの実家に帰省しました。目的は、マイケルとノアでしたが、エリ、ジュリアはいとこ達と十分楽しんでおりました。

First of all, girls were too excited about snow! Ellie was so ready to play in the snow. Julia liked her hat.

まず、真冬のユタは雪です!「雪遊びがしたい。」との要請で、早速雪用のお洋服にお着替え。いつもと違うモコモコの洋服に着替えの時点で大興奮。ジュリアは帽子がお気に入りです。このお帽子は、お友達のKくんママからいただいたお手製です。
Girls had too much fun in the snow. We don't have any in Tokyo, so they were just too happy.

お着替え終了後裏庭へでると、久々に見る雪に更に大興奮です。(前回の訪問時の雪はひょっとしたら覚えていないのかも。)とにかく大はしゃぎでした。
This is Ellie's snow angel. She saw her favorite princess, Belle, making snow angel in the movie and she wanted to be the same.

エリちゃんは、スノーエンジェル作りです。エリの大好きな「美女と野獣」のベルが映画の中でスノーエンジェルを作っているのを見て、「ベルと同じ~!」と大はしゃぎでした。Playing in the snow is a little too much for Noah. He liked being inside with Grandma better than being out in the snow.

もちろん、ノアは家の中でグランマとお留守番です。

Mike and his sisters. Cute together.

マイケルとお姉さん達です。なかなかのショットです。
It was such a short trip, but we did get to see our best and greatest friends in Utah.

短い期間の帰省でしたが、ユタのお友達にはしっかり会う時間を作りました。これだけは欠かせません。

We got to see Papenfuss family and Hough family. They used to live in Tokyo nearby our house. It was so good to see them again.

Papenfuss家族と一緒にHough家に押しかけました。どちらの家族とも、先日まで東京のご近所に住んでいたお友達。突然でゴメンね。でも、とーっても楽しかったです♪また会いましょう!
Right before we left, we got to stay with the Riches, one of our best friends ever. Our girls had too much fun with their girls. Adults had a fun time talking. It was sooo good to see them again! We love you guys!

出発直前に、一番の仲良し家族、Rich家族の家にお邪魔しました。こちらの家族も、東京在住時代からの大の仲良しご家族で、ご近所だったのでいつでも行動を共にしていたのです。会えてうれしかったー♪

エリは久しぶりにMcKennaに会えてとってもうれしそうでした。大人たちが会話に花を咲かせている中、女の子達みんなで、プリンセスドレスアップです。

1 comment:

La said...

That is awesome that you get to live in Tokyo! I bet you have a blast!