Dec 9, 2009

Play Day with Coel

Noah had a play day with his friend, Coel. Coel and Noah are only 2.5 months apart. So we get together and have fun play days.

ノアのお友達、Coel君の家へ、遊びに行きました。Coelはノアと2ヵ月半しか変わらないので(ノアの方が若干お兄ちゃんです)、結構一緒に遊んでいただいているお友達です。

We got together a couple of months ago, but they were too young and didn't really show interest to each other, but this time, they looked like they were playing together!

前回一緒に遊んだのは数ヶ月前で、その時はあまりお互いを意識している姿はなかったのですが、今回はかなりお互いを意識し合い、一緒に遊んでいる感じが出てきておりました。成長を感じます。Here's Noah and his favorite toy car.

このカーズのラジコンパトカーが、ノアのお気に入りにでした。Coel was so nice that he celebrated Noah's delayed birthday! Noah got a great b-day gift too!! (and I regret not taking picture of Noah unwrapping present. It was quite funny.)

ノアのお誕生日が先月とあり、ちょっとしたバースデーもしていただき、プレゼントもいただいてしまいました。ありがとう!!Thanks, Serena and Coel for a fun play day! We need to do it again!!

No comments: