Dec 26, 2009

Christmas

We had a wonderful Christmas this year.

今年のクリスマス。

Our Christmas tree. Simply does not look quite good but it's ok because kids decorated it. I'll work on prettiness next year once Noah understands that he should not take the ornaments and throw on the ground. He broke at least 5 of them...

さすがに子供3人いると、残念ながら理想のクリスマスデコレーションができません。今年はツリーは美しさを完全に諦め、子供たちが全てデコレーションしました。高いところも踏み台をつかってオーナメントを飾りました。それでもトラブルメーカーのノアには、ガラスのオーナメント、少なくとも5つは破壊されました…。We had a fun Christmas dinner with the Harpers on Christmas Eve night. Girls were having too much fun. Dinner was so tasty! I LOVE having dinner with fun people!! It makes everything great!

クリスマスディナーは、24日友人宅で。今年はとてもおいしいハムをゲット!ご賞味させていただきました。(カメラ修理中のため写真が撮れず…)エリとジュリアは、仲良しのお友達とはじけまくり!

Christmas morning. Ellie got her violin toy. Julia got a pizza toy. Noah got Rody. They were so happy! (Don't ask why Julia has her shirt off because I have no clue.)

25日、クリスマスの朝です。子供たちはまず、前の夜にテーブルに置いた、サンタさんへのクッキーと牛乳をチェック。ちゃんとなくなってました♪そして、サンタさんの置いていったプレゼントに大喜び。意気揚々と包装紙を豪快にやぶり、プレゼントをゲットしてました。

No comments: