Apr 18, 2010

Julia and her girlfriend

Julia and her girlfriend Reina were born only 10 days apart. So we did a little birthday get together at Reina's house.

ジュリアとお友達のReinaは、お誕生日が10日違い。と言うわけで、一緒にケーキでバースデーお祝いを行うことになりました。

This cake is not one of my bests... I made Julia and Reina dolls but I messed up the paste and size. Plus my gluing job was pretty horrible. So legs got longer as days go by, and body got fatter... I'll do better next time, but this was a nice trial.

今回のケーキは、作品の中では、かなり品質の低いものとなりました…。ジュリアとReinaの人形を作ったのですが、ペーストとパーツの大きさを失敗してしまい、更に接着も早かったため、足は伸びるはボディは太るは…。ま、今回はトライアルと言うことで、次回の作品を期待してください…。
Besides cake, get together was quite fun. Neighborhood friends came and we had a good time!

パーティーは本当にちょっとしたものでしたが、ご近所のお友達も参加してくれて、とっても楽しくなりました♪

No comments: