Apr 6, 2010

Julia is 3!!

Julia's birthday. She is now 3 and she can pull 3 fingers out too!

じゅりあがとうとう3歳になりました!

Juju's birthday cake had her favorite strawberries. Since we already had a plan to celebrate birthday with Reina who has a birthday 10 days after Julia's, I decided to do something small for her own birthday. I made chocolate cake with chocolate cream. Strawberries are real, but I made flowers and leaves with sugar.

今年のお誕生ケーキは、ジュリアの好物、イチゴです。もうちょっと凝ったことをしたかったのですが、10日お誕生日が違う仲良しのReinaと一緒に数日後にお祝いをすることになっていたので、今回は小さなケーキを作りました。チョコレートケーキを作り、チョコホイップクリームで仕上げました。(今回時間がなく仕上げがかなり雑ですが…)いちごは本物ですが、お花と葉はお砂糖で手作りです。
This is how Noah inhaled his cake.

ノアは豪快に食べてくれました~♪

No comments: