Apr 4, 2010

Easter Egg Hunt

Easter Egg Hunt this year. Mom was busy attending seminar for her Koto exam, so kids went to the activity with Daddy.

イースターエッグハントです。今年はマミー参加できなかったので、ダディと子供たちとで行ってきました。

Weather was nice and kids were all excited to find eggs!

お天気は晴れ。子供たちは、エッグハントをとっても楽しみにしていたので、大興奮です。

Ellie and Julia did good job finding eggs.

エリとジュリアは、いっぱいタマゴ、見つけました!

But, Noah was not sure what to do. He wanted to get eggs from Ellie and Julia's basket. Of course girls would not let him have any. So he wasn't too happy about it.

しかしながら、ノアはいまいち何をしなければいいのかよく分かっていなかった様子。タマゴは欲しいのに、自分で見つけられないので、エリとジュリアのバスケットから盗もうとしては怒られてました…。

Easter Egghunt face paint. We always have Young Women come help us do face painting for kids. Kids are always looking forward to it. Ellie got both sides of her face and both hands. She was so happy! Thanks so much, Young Women!!

毎年恒例になりました、イースターエッグハントのフェイスペイントです。エリは、両ほっぺと両手にペイントしてもらい、超ハッピー。いつも、お姉さんたちがボランティアで手伝ってくれて、子供たちにかわいいフェイスペイントを施してくれるのです。今年もありがとう!
Julia also got her face painted, but she was more interested in candies than cute bunny on her cheek.

ジュリアももちろんフェイスペイントしてもらいました。が、どうやらジュリアの興味は、フェイスペイントよりも、タマゴの中のキャンディーでした。

No comments: