May 28, 2010

DisneySea

Mike won a discount tickets for DisneySea from his work. They were set-date tickets, but it was less than half of the regular price. So, Mike got his day off and we cruised over to DisneySea!

ダディが会社から、ディズニーリゾートのディスカウントチケットをゲットしてきました。行く日は指定された日付からの選択、おまけに平日限定でしたが、その分安かった!というわけで、ダディは金曜日をオフにして、みんなでディズニーシーへ。(前回ディズニーランドだったので、今回はシーにしてみました。)
Ellie was so happy to meet Pocahontas. She was totally acting like Pocahontas pointing at people's camera saying "What is this? What does this little box do?"

エリはポカホンタスに遭遇し、大興奮!もちろん写真です。当のポカホンタスはと言うと、なりきりまくっており、カメラを指差し、「これは何?何をするものなの?」ですって…。
Tinker belle's friends were all over at DisneySea. Of course girls were so happy to meet them since they have only seen them in the movie.

イースターはとっくに終わったものの、イースターのショーが未だ続いており、結構楽しんできました。ガールズのお気に入りは、ティンカーベルと妖精たち。映画でしか見たことのないティンカーベルの友達達が、リアルにその辺にいるので、大興奮。出くわしては一緒に写真撮りたがってました。
Wonderful thing about Disney Resort is that they provide a little ticket (that is equal to fast pass) for kids who are not tall enough to get on the ride. As soon as the kid reaches the hight requirement, whole family can use the ticket as a fast pass so we don't have to wait in the line. This time Ellie is tall enough for "Tower of Terror". Since Julia and Noah are still too short, we got 2 more of these tickets that we can use for next time. This system is great and letting us get on rides without any wait. It is beautiful. Mike says these tickets worth gold.

さて、ディズニーリゾートにある、とっても便利で使えるもの。それは、フューチャーパス(勝手に名付けてますが。)いわゆる身長制限のあるライドに対して、「規定身長より大きくなったらまた来てね。並ばなくてもすぐ乗せてあげるよ。」と言うものなのですが、以前エリが102cmにたどり着かなかった当時頂いたパスが結構あった!今回はエリ、102cm余裕で越えているので、そのフューチャーパスを利用し、並ばないで乗りまくり。フューチャーパスは1回限りなので、使ってしまえば終わりなのですが、うちは下が2名程いるので、必ず次のフューチャーパスをゲットできるのです。なぁーんて使えるシステムなのかしらっ!

We had dinner at Magellan's lounge. Food was great! It was a fun outing at DisnelySea.

フューチャーパスのおかげで、かなりたくさんライドに乗ることができ、更にショーも結構見ることができました。ディナーはマゼランズでお食事。なかなか楽しい一日でした。

No comments: