May 9, 2010

Golden Week Trip 2010 - Spa Resort Hawaiians

At the end of our trip, we went to Spa Resort Hawaiians in Iwaki. We planned to go with our friend's family, Yoshidas. But their little girl Yua got sick and they could not join in. So we went alone. Girls were so disappointed. Next time, Yua!

ゴールデンウィーク旅行の最後は、お友達の家族と一緒にハワイアンズに行く予定でした。前日の夜も一緒にご飯を食べ、翌日のハワイアンズを楽しみにしていたガールズとお友達、ゆうあちゃんですが、次の日の朝、ゆうあちゃんは体調を崩し、残念ながら参加することができなくなってしまいました。というわけで、我が家のみでハワイアンズに行って参りました。

Girls and Daddy had too much fun!

ガールズとダディは、めちゃ楽しんでました。
Noah and Mommy took it easy. We were both tired from the long trip.

マミーとノアはプールサイドでゆっくりくつろぎ状態。

Girls had too much fun and they got tired so quick. So they fell asleep during the Hula show.

ガールズは最初から飛ばしすぎ。結局フラダンスショーの間に眠りについてしまっておりました…。
Overall we had a fun vacation in Tohoku. We had a lot of fun!

今年のゴールデンウィーク東北旅行、楽しく過ごしました。有名観光地(もありましたが)ではなくちょっと静かな場所を回り、パワースポットでチャージできた感じです。

1 comment:

Jill said...

I loved looking at all your golden week pictures! just when I thought I had seen everything I wanted to see in Japan...you did your post and it was all so cool! our family might need to do one more road trip before we leave. but maybe not as far as you guys went. you are so brave to do that all with your kids. we especially loved the noodle bowl contest...