Dec 13, 2010

Gingerbread Houses

Girls had fun making gingerbread houses. I baked enough cookies to make 2 houses, one for Ellie and one for JuJu.

今年のクリスマスは、ガールズ2人でお菓子の家を作りました。

Ellie was able to do almost all by herself. Mommy helped a little bit on icing glue, but decoration is all her idea.

もちろん土台はマミーが焼き、素材も全て用意しましたが、エリの場合は、その後ほとんど一人で飾り付けできました。

This is Ellie's work. She brought her gingerbread house to her school. Everyone liked it!

こちらがエリの作品です。エリは、こちらの作品を幼稚園へ持っていき、先生やお友達みんなでクリスマスをお祝いしました。

On the other hand, JuJu needed a lot of help. So Daddy helped quite a bit. Now, Daddy's sense of decoration is quite interesting. That is the reason why her house got this busy.

こちらがジュリアの作品です。ジュジュのはダディがかなりお手伝いしました。ですので、ダディの飾り付けのセンスが問われる作品となりました。

No comments: