Mar 26, 2008

Tokyo Summerland Play Day

Papenfuss family took us to Tokyo Summerland! We thought it was still a little chilly, but not inside of Summerland. Ellie and Julia had too much fun with Serene, Leia, Kyrie, Kai, and Ammon.
While Ellie was having too much fun in the water, Julia got a little tired and sleepy. She found that water was doing a good job rocking her and decided to take a nap on the tube in the water. She did get splashed once in a while, but she didn't care too much.

パペンファス家に東京サマーランドに連れて行ってもらいました。中に入った瞬間暑い暑い、とても春になったばかりの季節とは考えられない気温にびっくりです。愛理と寿理亜はみんなとはしゃぎまくりです。
愛理が遊びまくっている間、寿理亜がちょこっとお疲れ気味で眠くなってしまいました。というわけで、浮き輪にはいって水のゆらゆらがいい感じ気持ちよくなり、水の上でお昼寝をしておりました。ときどきかかる水もなんのその。

As you can tell, we had Ramen for lunch. Of course Julia was eating more than Ellie.
ランチはラーメンでした。

本当に一日とーっても楽しんで、帰りの車の中ではぐっすりの2人でした。パペンファスファミリー、いつもありがとう!また是非誘ってください!

No comments: