Aug 31, 2008

BBQ party with Ellie's Hoikuen Friends

Ellie's Hoikuen friends came over to our house for BBQ party. The weather was a little suspicious, but we enjoyed being up on our deck. A couple of hours later, it started raining and we all came back down, but kids had a lot of fun out on the deck.

エリの保育園お友達が、バーベキューパーティーに来てくれました。お天気の協力が得られず、結局1時間後にはあいにくの雨となってしまい、ご飯の後はお部屋で過ごすこととなりましたが、仲良しのお友達と違う環境で遊べることが、エリにとってはとても新鮮だったようで、大はしゃぎでした。
じゅじゅはというと、いつも通りひたすら食べまくっておりました…。

皆様、来てくれてありがとう!またBBQしようね♪

No comments: