Aug 30, 2008

Palette Natsu Matsuri

Summer fest at Palette Hoikuen (Ellie and Julia's school) It was supposed to be scheduled last month, but bunch of kids got mumps around that time and they delayed for a month. Unfortunately, weather did not corporate and we didn't get to see the kids carrying Mikoshi, but Ellie and Julia certainly had a lot of fun.

エリとジュリアの保育園の夏祭りに出かけました。本当は7月末に予定させていたのですが、そのころちょうどおたふくが流行ってしまい、結局1ヶ月遅れの開催となりました。当日あいにくの雨で結局お神輿かつぎをすることができなかったのですが、そんなの全く気にする様子もなく、エリとジュリアは存分に特設屋台で遊んでおりました。

エリとジュリアはヨーヨー釣りに励み、しっかり獲得です!

Ellie got 4 goldfish out of the fishing pool. (Actually she tried to get a fish, but she broke her net right away and could not catch any. 4 fish were actually given to her instead...)

エリは金魚すくいに挑戦。2回の挑戦にもかかわらず、網はあっさり壊れてしまい、結局4匹の金魚をいただきました。

Daddy also had a fun time with the game.
Daddyはもぐらたたきに没頭しておりました…。

No comments: