Aug 19, 2008

Ellie, Juila and their Friend

We went to visit Ellie's friend, Kana-chan, who just moved from our neighborhood to a new location. Kana-chan's new place was so nice and cute. Ellie and Julia loved playing with Kana-chan.

エリのクラスメートのお友達がお引越しをしました。そこで、子供達と新居にお邪魔させていただくことにしました。やっぱり新居、とてもキレイでステキなお住まいでした。子供達が遊べるスペースも十分あり、エリとジュリアはとっても楽しいひと時を過ごしました。

We went to the nearby park. The park was owned by the city and had animals. It was a hot day but girls had a lot of fun at the park.

ご近所のすてきな公園がありました。区で管理されているみたいなんだけど、動物もいて子供が楽しく遊べ、ステキでした。徒歩3分のロケーションにこんなステキな公園なんて、ちょっとうらやましかったわぁ。

No comments: