Aug 9, 2008

Ellie's Play Day

We had little sicky going around in our family this week. First Ellie got sick, then Daddy and towards the end of the week, Julia got one.

最近、どうやら夏風邪が流行っているようで、うちにもやってきました。最初はエリ。(それも、あいにくにもエリのお友達が遊びに来てくれていたその日に始まってしまった…。なんて最悪なタイミング…。)その後、Daddyがかかり、そして最後にジュリアでした。

Today was Saturday and JuJu was sick at home. Ellie was so board being at the house, so Daddy took her out to Nishi Shunjuku Kodomo Kan. Ellie had a fun time there with Daddy running around, playing with the toys, etc.

今日は土曜日、だけどジュリアがお熱で寝込んでいるので外には出れず、家の中でと~ってもつまらなさそうにしているエリに見かねて、Daddyが西新宿こども館に連れて行ってくれました。エリは、外に出られることがまずうれしくて、こども館についてからもおもちゃで遊んだり走り回ったり大忙しだったようです。

On the way back, Ellie stopped at the park to play with the slide.

帰り道はお決まりの公園の遊具遊び。滑り台やブランコで十分に遊んだエリでした。帰ってきたら泥んこになってましたが…。

No comments: