Oct 11, 2008

Palette Undokai

Palette Hoikuen Undokai (sports event). This is Julia's first Undokai. There are a lot of events that parents are involved this year and Daddy had a lot of fun as well as girls.

今年も運動会の季節です。今年の運動会は、ジュリアにとって初めてのイベント。名前をよばれて、「あ~ぃ!」といっている姿、昔のエリを思い出してしまいます。エリ、ジュリアも久しぶりに会えたお友達がたくさんで、とっても楽しそうでした。
Julia and Daddy ran together. She did pretty good job. Ellie and Julia both danced and did a good job too.

ジュリアとDaddy一緒の競技です。ジュリア、頑張りました。エリ、ジュリア、ダンスもばっちりです♪
Daddy did good job. Well, he pulled rope too hard that he got blister on his hand.

Daddyは綱引きを頑張っておりました。ってゆーか、頑張りすぎ…。綱引きに命かけて、結局手に豆を作ってました…。やりすぎだよ…。

今年の運動会、とっても楽しませていただきました。子供達もとっても楽しんだ様子です。

No comments: