Oct 25, 2008

Primary Halloween Activity

Hectic week... Our Primary Halloween activity was on on Oct 25th and Primary program was on Oct 26th, and I was involved in both... And I'm 38 weeks pregnant. Anyway, regardless of Mommy's headache, girls had a lot of fun at Primary Halloween activity. They got whole a lot of candies, which was way more than what Mommy wanted them to have. I guess this is what Halloween is all about...

大変な週末でした…。プライマリーのハロウィンパーティーが25日(土)、そしてプライマリープログラムが26日(日)、この両方の準備を何かしら担当していた私は、妊娠38週の臨月妊婦…。はぁ、終わってよかったぁ…。Mommyはかなりパニクってましたが、子供達はハロウィンパーティー、かなり楽しんでいたようです。たくさん(もらいすぎるほど)キャンディーをもらって超ハッピーな2人でした。
Ellie is a butterfly and Julia is a pumpkin this year. (Julia's pumpkin is hand-me-down from Ellie last year...) Ellie loved her costume and didn't want to take it off after the party. Julia was so cute with her little head thing, but it came off right away...

エリは今年はちょうちょ。(コスチューム、間に合いました!)そして、ジュリアはパンプキンです。(パンプキンは去年のエリのお下がりですね…。)エリはこのちょうちょコスチュームが超気に入ったようで、脱ごうとしませんでした。(これも例年通り…。)ジュリアの頭のパンプキンのヘタがとってもかわいいのですが、5秒しかもたず、あっさりもぎ取られました…。かわいかったのに…。

No comments: