Apr 11, 2009

Family outing at Shinjuku Gyoen

*Just a note that I will be back logging since I missed whole bunch of events that I wanted to log...

Flowers were beautiful. So our family went outing at Shinjuku Gyoen park. Somei Yoshino (typical Japanese sakura trees are this kind) blossoms were all gone, but Yae Sakuras were beautiful.

お天気もとても良い土曜日。家族で公園へ。というわけで、新宿御苑に出かけました。桜のシーズンはほぼ終了。染井吉野はほとんど散ってしまいましたが、八重桜がとても綺麗でした。家族で八重桜をバックに撮影です。We found different colored sakuras. Green and pink. They were both beautiful.

色の違った八重桜を隣り合わせに見つけました。両方とも色が違って雰囲気が違うのですが、両方ともとても素敵です。
As you know, Julia's middle name is Sakura. So we had to have Julia right in sakura flowers. Here is Julia Sakura smilling with a Sakura branch.

ジュリアのミドルネームはさくら。というわけで、寿理亜・さくらとさくらの花のショットです。
Noah was a happy boy with Sakura tree too.

ノアも桜のお花の中で、ハッピーでした。(ちょっと眠そうな顔ですが…)

No comments: