May 23, 2009

Palette Field Trip

Ellie and Julia's school, Palette, had a field trip to Inogashira Zoo. Weather was nice and all kids had a fun time.

エリとジュリアの保育園の遠足に、井の頭動物公園に行きました。お天気も快晴で、子供達みんな楽しんでいたようです。

This is Ellie's class picture. Ellie has a small class with only 4 kids.

まずはゲートで集合写真。こちらはエリのクラス写真です。エリのクラスは現在4名、小さなクラスです。Once we get inside, kids were more excited to look at animals. (Well, it is a zoo so I guess that's natural.)

中に入ったら、やっぱり子供達は動物を見るのに夢中。ま、動物園なので、当たり前ですね。Our girls in front of the elephant.

ぞうのはなこの前で。Kids had an activity in the zoo. They were supposed to get stickers in certain spot. Julia was happy getting a special sticker.

遠足のアクティビティーも用意されていました。子供向けシールラリーです。ジュリアは、シールがもらえてハッピー♪Girls found this to try out. Julia needs to learn how to look at the camera...

途中こんなものも見つけちゃいました。
スタンプラリーの最後にはみんなでお弁当タイムです。なかなか楽しい遠足だったようで、エリもジュリアも帰りはぐっすり熟睡でした。

No comments: