Sep 23, 2009

Ellie's Ballet Recital

Ellie's first ballet recital.

エリの初バレエ発表会が、2009年9月23日(祝)目黒パーシモンホールで開催されました。エリがバレエを始めて早半年、3歳ながらも大きなお姉さん達と一緒にリハーサルもがんばりました。

First, she was a child from Holland, and then she was a sunset fairy. I didn't think she could do this, but she did a good job. (Well, there are several small mess-ups but I think it's still ok...)

第一部では世界の子供というテーマで、オランダ人を、そして第2部では夕焼けの精を、立派に演じました。多少あれっ?と思う場面はありましたが、初めてにしては上出来でしょう。Many friends came to see Ellie dance. Ellie was so happy to see her friends after her recital. Treharnes, Emily, thank you soooo much!

お友達もたくさん観に来てくれて、とってもハッピーなエリでした。Sisterly love. (Hopefully) It seems that she understands she gets to do ballet just like Ellie when she turns 3.

じゅじゅはというと、しきりに「エリ、バレエ…」と繰り返しておりました。じゅじゅも3歳になったら、バレエしようね♪

No comments: