Sep 21, 2009

Respect for Elderly Day Outing

Respect for Elderly Day is a Japanese holiday. It was a gorgeous day and we went out to Nijuisseki No Mori To Hiroba Park with Jiji (Mom's uncle).

勤労感謝の日。じぃじと一緒に21世紀の森と広場へお出かけです。お空は快晴。気持ちの良い日でした。

Girls were playing hard at the park. They played bubbles. They were having such a wonderful time there.

エリとジュリアは遊びまくり。シャボン玉、ボール遊び、と、忙しく駆け回りました。Noah was having fun there too. He walked around all over trying to catch up with the girls. He can walk now and he was already walking around.

ノアも忙しく動き回りました。芝生が気持ちよかったのか、一生懸命歩いてました。10ヶ月のノアですが、もう既に歩けます。(歩いている写真が撮れませんでしたが…)After playing at the park, we went to Jiji's house to have dinner with Hika and Baba. It was a fun outing day.

公演で激しく遊んだ後、じぃじとばぁばの家にてお食事をいただきました♪

No comments: