Oct 3, 2009

Palette Undokai

Annual Palette Undokai (Ellie and Julia's school sports day).

こちらも毎年恒例、エリ、ジュリアの保育園運動会です。

This year, Ellie had several dances. First one was parachute dance by older kids. Ellie has a big smile. Just to note that she was not happy about 5 minutes before this...

今年はエリが、パラシュートの出し物で入場です。ぎりぎりまでご機嫌ナナメってたのですが、パラシュートを持った瞬間、ご機嫌がすっかり良くなりました。Noah joined in the little kids class race. This is his first time, but as you can see he was not happy at all.

ノアも、ちびっこクラスの徒競走に仲間入りさせていただきました。が…いざ、ふたを開けてみると、ごらんの有様でした…。He was so happy when the race was over...

徒競走が終わって、ホッとしているノア。来年はちゃんと走ってくれるのかしら…?As long as he was not on the race, he was a happy boy.

徒競走に参加していなければ、ハッピーなノアなのですがね…。Ellie and Julia ran pretty good. Julia won the race!

エリとジュリアは、しっかり徒競走を走りぬきました。去年の徒競走より、とってもたくましく成長している姿が見えました。ジュリアは一等賞でした!This is Ellie's class cheer dance. There were supposed to be 4 of them who should be in this dance, but 2 others did not want to be involved, so there were only 2 of them. And, the other boy was goofing around, so Ellie happened to be the only one actually dancing. Go Ellie!!

エリのチアダンスの出し物です。本当は4人のハズだったのですが、どういうわけか最後の最後で不参加が2名。2名だけでのチアでした。それでもエリは、見事にちゃんと踊りきりました!!

No comments: