Jan 16, 2010

Ellie's Birthday Party

Ellie's birthday is Jan 6, but around that time it was just chaos, so we had her birthday party on Jan 16 this year. We invited her friends and we had a big party!

エリのバースデーパーティーの様子です。お友達にも来ていただきました。今年のバースデーはプリンセスのテーマが良いそうで、プリンセスづくしにしてみました。

Her birthday this year was princess.

This is princess crown cookie decorating.

プリンセスクラウンのクッキーをデコレーションして食べます。
We played princess games too!

プリンセスのゲームもしました♪
And birthday cake was Princess Castle! Ellie really liked this cake, especially her face right in the center!

もちろんバースデーケーキもプリンセス。今回は、プリンセスのお城にしてみました。
Her friends came and she had so much fun! This was certainly one of Ellie's happiest day!

お友達もたくさん来てくれて、とっても楽しいバースデーパーティーになりました。皆様、ありがとう!

No comments: