Jan 5, 2010

Sewing Projects

My sewing project!

エリのスクールバッグを作成しました。No, I didn't outsource it. Well, I DID get help from my friend Heather, but I did it and I'm so proud of myself!!

Ellie started her new school from January, and I had to saw several items for her. The biggest things were her school bags. As many of you know, I don't sew, so I was in huge trouble. But my wonderful friend, Heather, helped me out and I was able to get these bags done! It took me 2 full days. Of course there were several things that I could have done better, but I guess it is ok.

1月からエリが新しい幼稚園に通い始め、そのスクールバッグを作成しました。(というより、園指定でママが作らなくてはならなかったのです。)最初は、「できるのかしら??」とかなり心配しましたが、お友達の助けもあり、2日でなんとか完成しました。課題はいっぱいあるものの、とりあえず仕上がったので、ホッとしてます。

Thank you, Heather! You are the BEST!!!

2 comments:

Jill said...

WOW! they look amazing. great job!

The Harpers said...

You should be proud of yourself, they look awesome!!! And I did nothing but stand around and say "Yep, that looks really good, keep going".