Aug 8, 2010

Girls's Ballet Recital

Girls had their ballet recital. It was Ellie's second and Julia's first. They danced so well!

エリとジュリアのバレエ発表会。エリは今回で2回目でしたが、ジュリアは今回が初。まぁ、お姉ちゃんほど良く踊ってはいませんでしたが、がんばりました。

Daddy was on his business trip until the recital day. Mommy had to be at the recital hall for setting up the place, so I got a lot of help from everyone. Thanks so much! Daddy arrived at Narita airport 2 hours before the recital started and rushed back Tokyo (about 1.5 hour travel from the airport) He barely made it to the girls' dance.

ダディは2週間の出張で、発表会の日にアメリカから帰国。発表会2時間前に成田の到着し、ものすごい急いで東京に戻り、ぎりぎりセーフでエリとジュジュのバレエに間に合いました。ふぅー。マミーは会場セッティングがあり、たくさんの方々にいっぱい助けていただきました。皆様に大感謝です。
Bunch of friends came and they were both really happy!

お友達もたくさんいらしていただいて、エリもジュリアもハッピーでした♪
The recital was a little too long for Noah. He certainly didn't want to sit still during the program. But he was happy when it was over...

発表会はノアにはちょっと退屈だったようで、途中と~~~~っても大変でした…。終わったらハッピーなノアです。

No comments: