Aug 28, 2010

Night BBQ with Yu and Cha Sensei

Ellie invited her friend who used to live nearby our home. He moved to Kyushu and he was just visiting his grandpa and grandma in Tokyo. It has been a long time since Ellie met him last. I thought she might have forgot, but she did remember! We also invited Ellie's old teachers, Yu-sensei and Cha-sensei to come. We had a BBQ up on our deck. It was a nice reunion.

昔のご近所さんで九州にお引越ししてしまったエリのお友達をご招待して、屋上でバーベキューをしました。久しぶりだったので、覚えているか心配だったのですが、エリはしっかり覚えておりました!せっかくなのでY先生とC先生もお招き。久しぶりの同窓会モードでした。(写真はあまりよく撮れておりませんが…)
Kids had a lot of fun and we did too. It was really nice seeing them again.

この日はスケジュールがいっぱいで、よる遅くなってから始めてしまってごめんなさい。でも、本当に久しぶりで、とっても楽しかったです!皆様また是非いらしてくださーい。

No comments: