Nov 19, 2008

Birthday...

My birthday was pretty much mellow this year since I just had a baby and is still in recovery stage. Fortunately, I got to go to my friend Jo's farewell luncheon in the morning. She was heading out to London and we had a little get together. So, I thought that would be my highlight of the day.

今年の誕生日。産後まもない私の体をいたわって、マイケルはお誕生日ディナーを数週間遅らせてプランしてくれました。というわけで、誕生日当日はゆっくり過ごすことになりました。ま、唯一のイベントは、ロンドンに戻ってしまうお友達のさよならランチに行くぐらいかしら。と思っていたのですが…

But I had a little surprise from my friends and really made my birthday special.

なんと、素敵なサプライズギフトを仲のいいお友達からいただき、メローな一日がハッピーな誕生日になりました♪

Shelley gave me a really nice B-Day card and she also treated me lunch!

Shelleyからはステキなバースデーカードをいただき、さらにランチもご馳走していただきました♪ありがとう!!

Jill and Jennifer gave me really pretty flowers and Jill even delivered it to my house!!

JillとJenniferからは、ステキなお花をいただきました。それも、Jillがわざわざ家まで届けに来てくれたのです!
Thanks guys for your love!!  
ステキなサプライズを本当にありがとう!!

No comments: