Mar 6, 2009

Noah 4 months!

Noah is 4 months and he is growing like a weed (expression by Daddy.) He is already out of medium size diapers and now is in large size. He had a check-up on Monday and he weighs 8kg. Huge!

ノアは4ヶ月になりました。すさまじい勢いで、雑草のように(もちろんダディの表現)ぐんぐん成長しております。すでにMサイズのオムツが入らなくなり、Lサイズです。月曜日の3-4ヶ月検診ではなんと8KGを上回り、保健所の方々も驚いておりました。

He smiles and giggles now. My favorite is when girls and Noah are all in the tubby, girls giggle and Noah replies back with a giggle. I think that they all are the cutest!

表情も豊かになりつつあり、微笑みはもちろん、声を出して笑ったりしています。一番のお気に入りは、子供達みんなでお風呂に入っているとき、エリ、ジュリアが大きな声で笑っていると、ノアもケラケラと声を出して笑い返すのです。なんと可愛いこと♪

The girls love him and he seems to loves them back.

エリ、ジュリアはノアが大好き。そして、ノアも2人のお姉ちゃんが大好きです。

2 comments:

The Harpers said...

He is soooo cute!! Though, after your first 2 beautiful children I would expect no less from you two :)

Dem, Mem and Them said...

Holy Cow! He is so cute! And the girls are too! We miss you.