Jun 20, 2008

Ellie Photoshoot

Ellie had her model photo shoot 3 days in a row. The first day was at Yoyogi park and next 2 days were at the studio in Itabashi.

3日連続で、愛理のモデルの仕事が入りました。初日は代々木公園でのロケ、そして次の2日間は板橋のスタジオでした。

They are shooting winter clothes and it was a little hard wearing winter clothes in the hot days. But Ellie did a great job.

秋冬カタログの撮影のため冬物を着ての撮影なので、この時期のロケは暑くて大変なのですが、お天気も比較的涼しい日で、ラッキーでした。愛理も良くやってくれました。

She did the shoot for kids desk and chair. All Ellie had to do was to draw pictures and smile at the camera. It was an easy take. This is Ellie's masterpiece during the shoot.

子供用机とイスのモデル撮影だったので、愛理はお絵かきをしていれば良いだけの、とっても楽なシーンでした。撮影中のお絵かきで出来上がった作品はこちら。

Ellie has been a model for quite a lnog time and has many experiences. I think she is now used to look at the camera and smile when she needs to. She does quite good job during the shoot.

愛理のお仕事は、結構楽に進みます。赤ちゃん当時から撮影しているのと、結構場数踏んでるのとで、最近慣れてきたらしい。「愛理ちゃんの場所はここ。」と言えば、自分の立ち位置から動かないし、「こっち向いてー」でカメラを見て、「笑ってー」で、笑ってくれる。モデルとしては、結構ナイスな仕事をしてくれて、ママの私はとっても助かってます。

No comments: