Jul 12, 2008

Girls having a fun and lazy Saturday

We came back from the States and Daddy had to leave for Singapore on a business trip the day after. Fortunately he was gone for only a few days, so he came back on Saturday morning.

アメリカから帰ってきて、次の日にDaddyはシンガポール出張に行ってしまいました。(だから今回はそんなに長期間滞在できなかったのよ…)幸運にも出張はほんの数日だけだったので、土曜日の朝にはDaddyが帰って来ました。

Mommy had the pool prepared on our roof deck on Saturday so the girls played hard (Daddy joined in too.) They had too much fun sliding into the pool, water fight, etc.

マミーと子供達だけの土曜の朝だったので、今日はおうちでのアクティビティー。朝のうちから屋上デッキに子供用プールを用意し、プール遊び開始。子供達ははしゃぎまくりです。もちろん途中でダディーもジョイン。滑り台からプールに飛び込んだり、ホースのお水や水鉄砲で遊んだり、と激しく遊んだ2人でした。

Since they played so hard, they went direct to sleep when nap time came. This slept quite good and they were pretty happy when they woke up. Ellie likes to climb in Julia's crib when they both wake up.

激しく遊んだおかげで、ランチの後のお昼寝タイムはぐっすりさっぱり寝てくれました。ぐっすり寝たおかげで寝起きもさっぱりのハッピーな2人です。2人とも起きると、まずエリはジュリアのベビーベッドによじ登り、ベッドが2人の遊び場になります。(ハイ、1歳になる前からエリは「サル」と呼ばれ、その名のとおりサルのようにいろいろなところによじ登っているたです…。おかげで苦労させられました…。)

No comments: