Jul 19, 2008

Saddest Day...

One thing that sucks about living in Tokyo is that people move so often. I'm going to have to say that this is one of the saddest days in my life. One of our really close family friends, the Richs, had made a decision to leave Tokyo. We were close and we did many things together. Ellie loved playing with McKenna and Abigail. Julia just started to play together with them as well. It was very sad to see them leave Tokyo.

東京に住んでいて一番悲しいのは、人が出入りが激しいこと。新しい家族が入って来る時はお友達が増えてとってもハッピーなのですが、悲しいことは仲良しだった家族がお引越しで出て行ってしまう、特に国に帰ってしまったりするとき。
とても仲良しだったRich家族が、この夏アメリカに戻ってしまうことになりました。本当に家族ぐるみで仲良しだったし、旅行やアクティビティーも多々一緒にしてきたので、すっごく寂しいです…。特にエリはRich家の女の子達ととっても仲良しだったので、さらに悲しくなってしまいます。

We had a little get together farewell dinner at Moti. It was a fun dinner together. (Girls were having too much fun with everything...)

最後に一緒にお食事を、ということで、六本木のモティにみんなでご飯を食べに行きました。子供達はいつもと違うレストランの環境に大興奮でした。

We also got together with them on Sunday night to play a game. Game night is something that we often did with the Richs.

次の日の日曜日、最後の最後でゲームナイトを楽しみました。ゲームナイトは、Rich家族とよく行っていたので、これが最後というのはかなり悲しいです…。

We are so sad, but we will definitely see you sometime soon!! (and we HAVE TO!)

No comments: