Jul 2, 2008

Grand Teton and Jackson Hole

On Day 3, we were mainly at the Grand Teton National Park. The mountains were so beautiful. We stopped at many look-out points (and girls were excited to get out of the car.)

3日目は、ゆっくりとグランドティトン国立公園を楽しみました。湖の水面に壮大な美しさで映るティトンの姿。高原のひんやりとした空気を感じながら、自然の驚異に感銘を受けました。
ドライブをしながら、多数のルックアウトスポットに立ち寄り、自然を満喫した一日でした。(子供達は車からおりて動き回れることの方が楽しかったようですが…)

We did a little hike up on top of Signal mountain. The hike was nice and short (that's about all we can do since we're dragging 2 little ones...) We could see the lake and the mountain from high and the view was so pretty.
We found pretty flowers along the way and girls were so happy!

シグナルマウンテンの頂上まで登り、そこからちょっとしたハイキングをしてみました。(といっても乳児連れなのでおよそ10分の超短いもので、ハイキングと呼べるのかは疑問ですが、もちろん歩いてくれない子供達を抱えての山登りなので、十分疲れました…。)頂上からの景色は最高!湖と山脈が見事に調和した景色に、疲れを吹っ飛ばされる勢いでした。
途中でとてもかわいい野生のお花畑もあり、子供達はとても大満足です。

On the way back, we stopped at Jackson Hole and had a little fun window shopping. It was such a cute town and we loved looking around along the street.

その後、ジャクソンホールという街に立ち寄りました。これがまたとてもキュートな小さな街で、結構エンジョイさせてもらいました。

Of course we had to take a little silly picture at Jackson Hole. Ellie was having too much fun being a princess (as you can tell by her wearing bunch of stuff.)

ジャクソンホールで、ちょっとした記念撮影です。昔のアメリカ西部劇にでも出てきそうな気分を家族でかもし出してみることにしました。この写真撮影が一番お気に入りだったのは、もちろんエリです。日ごろのモデル撮影とは一風変わったコスチュームに、大興奮!「帽子かぶる!」「羽付ける!」「扇子もほしい!」と一人で欲張っていた結果がこちらです…。

It was such a fun family trip and we all loved it!

3日間の短い旅行でしたが、家族そろって大自然を満喫することができました。また是非行きたい場所にひとつです。

No comments: